לקראת אלבום חדש, נועז ושונה מאוד מקודמו, נועם ענבר יופיע עם הרכב חדש – חמישה זמרים ונגנים הנעשים למעין יצור רב-ראשי, שירתם מתמזגת, קולותיהם באינטראקציה נדירה הגובלת בטלפתיה.
יוצר: נועם ענבר
שרים ומנגנים בכלים שונים: נועם ענבר, לילה מזל יינישן, ספיר רוזנבלט, עמית פישביין, אריאל לייקין, עודד אלוני.
נועם ענבר זמר, מלחין, מורה ואמן רב-תחומי. ייסד את להקת "הבילויים", את ההרכב "אוי דיוויז’ן", ואת "מקהלת גיא בן-הינום". לאורך השנים עבד עם אמנים מתחומים שונים, בהם הקולנוען אבי מוגרבי, והמחזאי יונתן לוי. בשנת 2017 עלתה תערוכת היחיד שלו "שרים בכיכר" במוזיאון תל אביב. בשנים 2018-2019 עלתה יצירתו "עצום", למקהלה גדולה, במסגרת פסטיבל "מקודשת". בשנת 2023 יצא אלבום הסולו שלו ״הפניקס״. בימים אלו שוקד ענבר על אלבום חדש.